Sabtu, 18 April 2009

Speaker Akan Membuat Sidang Media Hari Ini

Speaker Perak akan membuat sidang media pada jam 12.45pm berkaitan dengan Persidangan Dewan Negeri 7 Mei 2009. Kenyataan akan disiarkan dalam blog selepas sidang media nanti.

4 ulasan:

  1. Tetap tegas dengan pendirian kamu. Wujud 'separation of power antara executive, legislative dan judiciary'. Setiap rakyat harus faham perkara ini. Angkara campur tangan dalam urusan 'assembly' Perak adalah salah. Ia tetap salah. Jangan jadikan precedent. Ini berbahaya. Bubar sahaja dewan dan kembali kepada rakyat. Itulah jalan yang betul.

    BalasPadam
  2. Dear Speaker,

    Do what you ought to do for Perakians. The State Constitution give you immunity and the court cannot question nor decide for the speaker. The judges are abusing their powers. Care what nonsense they decide in court. Just do as the Perak Constitution permits.

    BalasPadam
  3. Tetap tegas dengan pendirian kamu..saya amat setuju..Tuan YM Speaker bawa kes ke Mahkamah kita akan lihat apa keputusannya itulah yang sebaiknyanya...

    BalasPadam
  4. Salam Tuan Speaker.
    Takut kerana salah Berani kerana Benar.
    Perak Berkerajaan Wayang Kulit.Tok dalang yg mencorakkan segalanya.Undang2 dilanggar sesuka hati asalkan hatinya puas .Tokdalang yg mencipta undang2 yg diluluskannya...
    Sabar Tuan mungkin ada Hikmah sebaliknya yg lebih manis ..LAWAN TETAP LAWAN .Haq dan Batil mmg selalu bertelingkah dan HAQ tetap menang suatu hari nanti..

    BalasPadam