Isnin, 27 April 2009

Nizar vs Zambry Di Mahkamah Persekutuan Esok


Dato Seri Zambry telah merujuk kes Dato Seri Nizar ke Mahkamah Persekutuan Esok. Ini merupakan jalan pintas yang dipilih oleh Zambry untuk mempercepatkan keputusan mahkamah sebelum persidangan DUN Perak pada 7 Mei.

Dato Seri Nizar pula telah memohon untuk 9 orang panel hakim. Keputusan untuk permohonannya belum diketahui lagi.

Maklumat Perbicaraan

1) Tarikh : 28 April 2009
2) Masa : 9.30 pagi
3) Tempat : Mahkamah Persekutuan

6 ulasan:

  1. Sama-sama kita tengok

    BalasPadam
  2. memang inilah 'perancangan mereka'.Perancangan yang tidak diketahui oleh orang bawah dan akar umbi.kenapa perlu zambry pintas?bukan kah Nizar dah failkan saman.tunggu lah mahkamah.kalau mahkamah putuskan Nizar bukan MB,maka Zambry la MB.Siapa lagi?Mengapa gopoh?Nak kejar sidang DUN sebelum 13 mei yek?Allah akan bersama orang yang sabar. Kepada penyokong PR Islam,banyakkan solat hajat tengah malam.Hati para Hakim adalah dalam genggaman ALLAH.Yakinlah.Allah akan bulatkan hati mereka kalau ketentuanNYa PR akan menang.

    BalasPadam
  3. BN terpaksa guna Sultan untuk mengelakkan dihalau dari dewan pada 7 mei ini. Speaker mesti gunakan kuasa untuk menangguhkan sidang dewan dengan alasan yang sama di berikan oleh speaker parlimen ketika usul Atlantunya. Iaitu kes Nizar vs Zamry belum selesai di mahkamah, jadi dewan tidak boleh bersidang.

    BalasPadam
  4. Kembalikan hak rakyat perak.Bubarkan DUN......Bubarkan DUN.......Bubarkan DUN.

    BalasPadam
  5. Biasa la mainan orang yang tak reti hurmat pada undang-undang.Manusia jenis ni akan jatuh dengan penuh kehinaan.....cuma masa yang menjadi faktor.....

    BalasPadam
  6. Apadah...pertama BN guna pintu belakang, kedua, perbicaraan masih belum selesai, lagu mana nak bersidang nie,...begitu desperate dan terdesak betul BN Zambry nie.....

    BalasPadam