Sabtu, 25 April 2009

Fairus Tetap Dengan Pendiriannya - DUN N12 'Kosong'


KENYATAAN MEDIA YB MOHAMMAD FAIRUS KHAIRUDDIN

24 APRIL 2009


Saya dengan penuh tawaduk merakamkan kesyukuran yang tidak terhingga ke hadrat Allah SWT dengan segala Keagungan dan KebesaranNya yang telah menganugerahkan keadilan dan pembelaan terhadap kebenaran saya.

Pengumuman SPRM yang telah membebaskan saya dari segala tuduhan itu adalah suatu manifestasi kebenaran saya yang telah selama ini saya pertahankan. Ternyata usaha keji pihak-pihak tertentu yang telah menabur fitnah hingga menyebabkan luka terhadap saya, keluarga dan Parti Keadilan Rakyat tidak diizinkan Allah untuk menyanggah kebenaran saya. Syukur, Alhamdulillah. Saya juga telah mengarahkan peguam saya untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap individu-individu, ahli-ahli politik serta media-media tertentu yang telah mengaibkan serta menabur fitnah terhadap saya. Saya dengan ini mengulangi ketegasan saya untuk meletakkan jawatan selaku ADUN N12 Penanti serta menyatakan sokongan penuh kepada kepimpinan Parti Keadilan Rakyat di bawah teraju Ketua Umumnya; Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

Justeru, anugerah Allah SWT yang tidak ternilai ini yang telah memberikan kejayaan kepada saya dalam membela kebenaran saya telah memberi kekuatan baru kepada diri saya sendiri, keluarga dan seluruh pencinta kebenaran dan keadilan. Sesungguhnya bernarlah firman Allah SWT di dalam Al Quran yang mafhumnya berbunyi “…Dan apabila datangnya al Haq(Kebenaran) itu, maka kebathilan pasti akan musnah.”


Salam Perjuangan.


Yang Benar,


MOHAMMAD FAIRUS BIN KHAIRUDDIN.

NO K/P: 760702-07-5413

1 ulasan:

  1. close down all karaoke and places selling beer and liquor immediately.

    top chinese executives from all companies (especially in KL) under the pretext of entertaining customer after work
    are wasting their time and increasing the companys expenses.

    on top of this nonsense hanky panky ( you know what)
    are aplenty.

    the govt should ban all this nonsense immediately and urged all
    executives and above to go back to their respective families after work.

    ( FAMILIES ARE BREAKING APART BECOZ OF ALL THIS SO CALLED ENTERTAINMENT )

    i am CHINESE and i support PAS 100%
    on banning of alcohol.

    alcohol is nothing but trouble.

    i am very sure all the chinese housewives and whatever will
    support 100% PAS good intention.

    BalasPadam