Ahad, 2 Januari 2011

Kempen Derma Darah DAP DUN Tronoh


Kenyataan Akhbar YB V.Sivakumar, ADUN Tronoh pada 1 Jan 2011


Kempen Derma Darah DAP DUN Tronoh


Pusat Khidmat DUN Tronoh telah menganjurkan Kempen Derma Darah pada 1 Jan 2011. Kempen ini telah diadakan di Pusat Khidmat DUN Tronoh, Taman Saujana, Batu Gajah. Program ini bermula pada jam 9am dan tamat pada jam 1.30pm.


Program kempen derma darah ini dianjurkan pada tiap-tiap 1hb Januari. Ini merupakan program tahun keempat yang telah dianjurkan sejak tahun 2008. Program ini bertujuan memberi peluang kepada penderma untuk memulakan tahun baru dengan satu perbuatan mulia. Pada Pada tahun 2010, Pusat Khidmat DUN Tronoh telah menganjurkan 2 program derma darah iaitu pada 1 Jan 2010 di Premis Pusat Khidmat DUN Tronoh dan satu lagi pada bulan Ogos di Pekan Tronoh.


Pusat Khidmat DUN Tronoh juga merancang untuk mengadakan program yang sama pada bulan Jun tahun ini di kawasan DUN Tronoh yang lain.


Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua penderma-penderma yang datang memberi sokongan dan menjayakan program ini. Jasa baik dan kerjasama kakitangan Tabung Darah Hospital Tuanku Bainun Ipoh juga tidak dilupai. Mereka rela datang berkhidmat untuk masyarakat walaupun pada hari cuti umum. Terima kasih diucapakan kepada semua kakitangan tabung darah Hospital Tuanku Bainun Ipoh.


Turut hadir bersama ialah Ketua Bahagian DAP Batu Gajah Sdr Chan Chin Fah , Pengerusi cawangan-cawangan DAP di kawasan DUN Tronoh dan Ahli-ahli Majlis Pakatan Rakyat Daerah Batu Gajah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan