Rabu, 25 Januari 2017

DAP Menyambut Tahun Baru Cina Di Kampung Bali

Kenyataan Media YB V.Sivakumar Ahli Parlimen Batu Gajah & Timbalan Pengerusi DAP Perak pada 23 Januari 2017 di Kampung Baru Bali, Tronoh.


DAP Kampung Baru Bali, Tronoh telah menganjurkan Jamuan Makan Malam Tahun Baru Cina di cawanganya pada hari ini. Seperti tahun-tahun sebelum ini, sambutan Tahun Baru Cina diatur meriah di Kampung Baru tersebut.

Jamuan Makan Malam disampingi dengan pertandingan karaoke disambut baik oleh para hadirin. Sumbangan wang tunai 'Ang Pow' dan hamper juga telah diberikan kepada warga emas dan golongan miskin di kampung baru tersebut.
Walaupun hujan tidak berhenti-henti tetapi majlis telah berjalan dengan lancar. 

Program ini dihadiri oleh YB V.Sivakumar Ahli Parlimen Batu Gajah, YB Paul Yong ADUN Tronoh dan YB Lim Pek Har ADUN Menglembu. Ketiga-tiga wakil rakyat yang juga merupakan Ahli Jawatankuasa DAP Negeri Perak telah memberi ucapan ringkas Tahun Baru Cina di majlis tersebut.

Saya ingin mengucapkan tahniah dan syabas kepada Pengerusi Cawangan DAP Kampung Baru Bali Saudara Fam Choy dan Ahli-ahli Jawatankuasa cawangannya yang telah berjaya menganjurkan program yang penuh  bermakna ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan